update

fick ett sms av någon som verkar intresserad av mitt liv, skriver massa omogna sms
T.EX.T har du rosa string på dig, har du pojkvän om du inte har skaru veta att du är fett sexi
haha skrattar åt dig som frågar sånt  aja varför ska jag sitta och slösa tid på människan när jag har annat för mig
:) ?



ska snart upp till centrum och shoppa lite med mamma " shopping time"
och har beställt  en ny tunn fjällis komemr bli as härligt o kliva in i den love love love,
efter de ska jag träffa pojkvän som slutar om 10 minuter som tydligen måste hem och duscha först
nu ska jag sätta i linsena och fixa håret lite sen är jag klar ;) hoppas ni får en underbar måndag KVÄLL?
vilket min börjar nu kysss

- KÄÄÄÄRLEK 

Dagens låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback