I got game bitches

hej babies, Hur mår ni? Hoppas ni mår bättre iaf.. själv så är man lite sjuk hoppas de blir bättre,
har precis duschat ska snart lägga mig i sängen och prata i telefon med *******, visst blir ni nyfikna? vill ni veta?
HAA nej de får ni inte, snart börjar jakass oxå *stavning* men aa hur har eran dag varit då?, själv så har ju min varit skit härlig kom till skolan ungefär 8 åt frukost sen börja dagen som vanligt, matte eng sv sådära.. efter så gick jag hem och mötte amanda, de va cirkus idag vi hade lust o gå dit och förstöra men tyvärr så kom amanda inte av tåget så jag och ammi fick vänta på henne men neej de orka vi inte så vi drog och mötte BARNDOMSVÄNNEN FILIIIIP chilla lite i gröndalsviken sen fick jag ju som alltid huuunda? hunda efter amanda fick åka till ösmo och hämta henne hhahah skojare, men kul hade vi ju som vanligt,mötte oxå på anton och ellen sötnosen, och imorgon är de iallafall FREDAAG
de gillar vi (y) därför ska jag gå och lägga mig så jag blir P I G G

- kärleeeeeek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback