?

godmorgon bitches, vakna med att elli stog framför mig o lekte med min navel piercing hah sjuk?
nu entligen har jag linser eller just nu lånar ja o kolla hur de blir o skit har beställt tre stycken ett par grå   blå och bruna hoppas de blir fiint, ska snart börja fixa mig är skit pigg soligt och fint idag kanske badar idag, fast ne,
igår kväll var det nice satt ute med melike och merve  vi prata lite o drack fanta o rökte vattenpipa idag eller snart ska jag till ösmo igen o träffa min mamacita nu ska jag borsta tänderna sen börja kläpåmig KYSS



jag och selda innan marknaden


jag för en kvart sen GODMORGON SVERIGE :)


jag älskar  päron soda de visste ni inte va va va


jag bäästa kvällen ever !


william kusin


turk kväll, merve melike jag :D


kaaaattt


i love u baby


baaaar me like!


turkowiic


jippikajej motha fuckers


bye fuckers




- KÄÄÄRLEEEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback