trött

godmorgon är fett sur blev väckt jag som sov så fint :(
ska snart till brb till min älskade solarium med ebru  ska bli BRUUN ska sola i en timma  haha får se skillnad efter
aja ska snart äta frukost sen börja fixa mig, ska tatuera mig men vet inte vart och vad jag ska skriva?
kom gärna med förslag, mamma säger att jag ska skriva något på turkista eller något annat språk på ryggen men e osäker kanske gör turkista tecken? vem vet får se har tid o bestämma mig :), men men skirv ändå va ni tycker kanske skulle passa mig :) tatttooooo aja ska börja röra mig nu pussen

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar du nt Sofie som du var med hela tiden förut? du skriver aldrig om henne längre.. :o

2010-10-11 @ 10:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback