el amor es dolor

Människor tänker bara på att själva ha respekt men dom vet inte vad respekt mot andra är...
dom tror man kom till världen för att bli dens.. bara dens, tror ni på första ögonkastet?
inte jag de finns inge för mig med kärlek pass på kärlek laak alla e lika
alla killar vill bara få F I T T A, killar som kommer till mig och säger jag är seriös & vill ha seröst?
haah? skiter i killlar som tycker jag är svår jag är mig själv som folk söger hela tiden
"  klubbor blir ciggaretter, kvarsittning blir avstängning, läsk blir vodka, cyklar blir moppar, kyssar blir sex.Kommer du ihåg när "att vara hög" betydde att man hade mycket fart på gungan? att "skydda sig" betydde att ha hjälm på sig? pappas axlar var det bästa stället på jorden och mamma var ens hjälte. krig var bara e......n lek, den värsta känslan var när man skrapade knäna, och hejdå betydde bara " vi ses i morgon! "
 krigar för,

Familj
ÄKTA vänner
Fotboll
Sklola
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback