blind

hahah kom precis hem efter en lååång kväll med mamme, låter knäppt med mamma lixom som bästavänner men
iallafall vi va ute med hunden och gick runt  sen de e ganska mörkt ute eller är de bara jag som tycker de?
men aja vi gick iallafall och vi såg ingenting  så jag som vanligt fucka allting gick in i en stolpe och min mamma står och dör av garvs snäll mamma va?, nej men iallafall ändå jag älskar henne, va med janii syster oxå
vi drog till gullmars runt 3 och köpte the wave biljetter så nu är de klart oxå nu ska vi bara fundera på vad vi ska ha på oss muhaha tro inte vi e små fjortisar NEEVEEER, nu ska jag ta en varm bad sen kolla på film med mamma
webbar men världens katt oxå wää sover bra inatt asså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback