LOVEIY

hejhej bitches, hur mår ni då? själv så mår man super förutom att jag har ont i huvet men de fixar sig alltid med en alvedon (y),kom precis hem efter en underbar dag med amanda iallafall hon är min alvedon, slutade rätt tidigt idag runt 11-12 gick rätt fort oxå när man fick sitta på paket hållaren när bästa austin bror cyklde, ELLER INTE, efter de drog jag iallafall hem och fixa mig lite och väntade på amanda som kom runt 3  send drog vi till skogås och tog bussen till länna, men otur va ju de att
jag skulle köpa en ny tunn fjällis  men de fanns bara kill modellen kvar så de sket sig i så tror mamma ringer dit imorgon eller  något och kollar upp så jag får min gosiga fjällis fryser redan med tjocktröja och skinnjacka?
men ja klarar mig en eller två dagar utan en varm och skön fjällis ellerhur?, nej nu blir de snack med mamma och sen är jag tillbaka kyss så läängeee


- KKKÄÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback