stum

upp för habbade personen som pangar sina kanoner
Välkommen till vår betong!
dom har zikini, tabanja, becknar, heroin & ganja bland hus som liknar varandra
Välkommen till vår betong
ja de är där vi bor,
fast vi såenderar tid på kåken ibland,
oc
h vi försöker hålla ihop fast vissa grabbar alltid bråkar med varann ,
 så sluta jiddra bror enyo vi måste chilla broor,
för mina har har spillt sitt blod, sen sanna mina ord,
för här omkring så samlas grabbarna som en krigande stam.
jiddra med en och du får problem med minnst tio man,
 grabbar å bröder och farbröder och kusiner till han,
när de är beef så kommer tabbarna och knivarna fram
.... lalla

gissa vilken låt?
jo jacco - vår betong
tuung, den väcker oxå upp minne  765 old timeees




hemma nu entligen, va i haninge med amanda ninos och muhammed, nice va?
träffade oxå på jennifer och romina i haninge haha lite kul kolla efter nya fotbollsksor eller va tycker ni haha i mina gamla e de storlek 35 fick ha de i torsdags mina fötter dog så nu tycker jag att jag ska köpa nya HAHA  stäffa faktigst många idag, jennifer ninos muhammed romina sheila nevine johanna & några mer ja inte minns vad dom heter haha
nu ska jag ta en varm bad  och sen ska jag sova är skit trött *sniff** lite förkylning oxå hehe :)
men godnatt alla, desinge kommer ikväll eller imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback