bästa


miinnnss ni  evrybody
klockan är halv elva bara, åhh va trött jag är men får inte sova för snart kommer min kusin som jag ska passa till TRE
aja jag vet  att ni är jätte nyfukna om min kväll den blev perfekt, jag åkte in till plattan (hänger inte där) mötte iallfall danijela där vi skulle till hallonbergen sen chilla vi i stan sen träffade vi yasse  vi är vänner nu wiie syster, aja  efter de sa janell o hanna att vi ska komma till skogås, vi skulle hinka men de blev va en flaska öl och inte bäst o va full den galna kvällen, aja vi åkte till skogås och i centralen i tåget gick vi bakåt så såg vi skit fina killar elller asså dom va fina fina, sen vi satte oss dom va 4-6 pers några utav dom kom och satte sig breve mig och framför mig breve dani hahah
en av dom börja ta på mina ben och ba " vilka fina heta leggins vart har du köpt dom". hahhaha dog av garv men iallafall dom höll på som fan pussa mig på kinden, sen fråga dom va vi skulle då sa vi skogås dom ba vi hänger med då va sa okej kom så dom hängde med och när vi gick av så tog en av killarna mig på rumpan o ba skitfin och pussa mig på kinden & efter kom hans kompis o ba ouf javrum skitfin och försökte strula med mig hahah aja skojare dom sa att vi skulle ta en annan väg med dom fasst neej, skulle möta nevine och alla dom vid gården,
OCH GISSA VEM SOM VA DÄR?
 
panetoz haha askattiga alla va walla jag och nevine o jennifer kriiiiiga hahhahaha
walla tung kväll alla va på varandra  skit tungt , aldrig sånt i nynäshamn men tur som e ju att två av dom är i nynäsgården oxå ganska ofta (YYYYYYYYYYYYYYYY)
inget kan gå fel idag
har jobbat hela veckan och nu är de fredag, finns inget som gör mig glad
som att ha chansen i fickan, redo för flippen, nu blir de drag,
KÄNNER MIG FRI
JAG KÄNNER MIG FRI

wie nu blir de en varm dusch sen sova e fett trött haha eller kanske åket till haninge bye


de va MYYCKE mer


jennifer nevine & paulina




Kommentarer
Postat av: seher

fin blogg, men kan du nte lägga mer bilder bara på dej. så man kan se ditt ansikte ? :) ♥

2010-09-20 @ 14:15:36
URL: http://seheeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback