oavsett om man KRIGAR för gud så kommer de aldrig att bli som förr



 bror om du skulle vara här skulle allt varit mycke bättre
jag, jag i vagnen och ahmed håller i mig & min älskade bror, vila i fred


en paulina som liten , miss old times


1 år nu vila ifred <3


skitunge man va den tiden HAH


úpp mot de blå nu är du mn stjärna



vila i fred precis ett år sen du dog broshan, I am weak without you brother you are my everything
hoppas du har förlåtit mig för allt jag har gjort och hoppas du fortfarande är brevid mig 
född *1991  2 juli*  -   död *29 november 09 *  :'(

låten är till dig


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände?:/ rip

2010-09-14 @ 13:41:10
URL: http://feliiciiawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback