sokie

shosho bitches, kollar på idol gör ni oxå de? gud va bra, eller inte den suger ska snart duscha sen plugga
har haft en underbar dag med msr boyfirend eller slutet va lite bråk men de fixade sig tillslut,
vill ha en ny mobil hjälp mig och hitta en fin mobil, va skit nära på köpa ifon tuch men neej alla sa att den suger så de sket i sig,men NI kanske hittar en finare hoppas på det iallfall ;), imorgon blir de ute dag med klassen
asså jag hatar när de blir sånt jag är 14 och går i 8an? dom tror lixom att vi är 4-5 år :S aja måste hålla mig till jag slutar och börjar i gymnasiumet, verkar ju skit nice och gå där, lixom min syster går där och börja halv ett idag? haha aja the day will come  i hope :), nu eftersom jag är ensam hemma så ska jag fixa till lite i huset eller badrummer & rumet som ser förjävligt ut  så mamma blir glaad när hon kommer hem HAHA kyss




- KÄÄÄRLEK 

This will be old pictures


hani syster?, vart har vi tagit vägen, yasse och paulina


alexandra och paulina, B F F missu



saknar kesha


BÄSTA  saknar


´jennifer och jag, old tiimees





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback