oups

inte uppdaterat i några dagar har aldrig haft tid sov hos ella  va uppe till halv 5  vi åt 3 på natten och trök i oss lite
öl de va de ända vi hade skulle köpt vodka av ms. hemlig, men nej orkade inte dra ända dit så vi sket i de
iallafall fattade inte att vi eller JAG vaknade 11 när vi somna halv FEEM haha aja rekord :), blev uppringd av mamma vid 11 o ba kom nu ska vi dra till haninge och shoppa, så jag fick med mig  två par leggins  4 par olika färgade linnen två par jeans, en tunika & en svart kofta  och lite smink  skulle köpa nya fotbollsskor men hitta ingen fanns bara i  storlek 39 -42 & jag har liksom 36-37 kanske 38 i vissa skor bara vissa haha, men men de skit i sig så ska kolla i nynäshamn imorgon, eller kanske drar in till stan, men nu ska jag lägga mig e lite bakis o har världens huvudvääärk
godnatt


min o ellas öl med cola i, skit gott testa (y)


och så klart jaaag

Kommentarer
Postat av: Rima<3

Tuung blogg :) Köpte den från London ;)

2010-09-26 @ 19:35:47
URL: http://rimaz.blogg.se/
Postat av: Rima<3

nee haha :)

2010-09-26 @ 21:07:18
URL: http://rimaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback