fan oxå

missa mitt jävla tåg  från västerhaninge till nynäshamn men men haha
fick ändå bara vänta  i 20 minuter med sällskap av världens sötaste dennis  snart ska jag ta en varm dusch och sen ska jag ringa ebru, kanske blir något imorgon kväll? eller va tror ni?
haha nej men de är planerat att jag kanske sover hos ebru så vi ska samla några och ta det lungt för fösta gången, vi ska hitta plats med skydd iallafall så vi inte  blir PÖÖL, sen ska vi någ ha med oss dricka så
vi ska grilla röka o dricka visst låter de härligt? kom iallafall precis in efter en klok haninge dag med ebru
vi gick in till bikbok och kollar runt sen kollar jag upp mot cafeterian där uppe så sitter typ 6-7 killar där och har ögonen för oss vart vi än gick så kolla dom haha skojare, sen skämde jag ju ut mig som alltid men men
vem bryr sig? kanske aldrig mer ser killarna eller hha?men fina va dom iallafall  efter de gick vi bara runt och träffa felicia i haninge oxå som stog och led med sina kompisar av ett fyllo,  som höll i dom typ när ja gick dit släppte han o börja prata med mig o ba " jag ligger under en trappa i jordbor" lalala ? bryr jag mig ? neej?
haha älskar sånna människor sen drog vi därifrån och han fortsatt o skrek hah och jag som vanligt dog av garv
nej nu blir de en varm dusch puss påer alla,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback