du sa vad?

Cha cha allihopa. idag är jag trött som fan, ställde klockan vid halv 6  tar en jävla tid tills jag ska komma upp ur sängen men nej de gick inte  vakna runt halv sju alltså då vaknade jag? och skulle ta 8 bussen aja nu ska jag inte sitta och beskriva hur och när jag vaknar o skit men kom helt enkelt en timma försent haha, och de va skolfota som vissa har haft  jag visste ingenting om de  så gick till skolan som vanlig o  så ser jag några i klassen fixat hår fina kläder o skit så kommer jag med svarta legging o en röd H tröja hahaha  pinsamnt så ja blev inte bäst på skolfottot så om någon ser så vet ni att ja skäms som fan men en bild blev ja bra på elelr nöjd blev jag mitt  ensamm fotto den blev jag faktigst skit nöjd med för jag fick ha jacka på mig haha de skydda mig aja haha skamm
men snart ska jag till haninge och möta ebru vi skulle till fittja och träffa bästaste men neej de blev inte så kanske imorgon?. aja nu måste ja fixa till mig sen dra till tåget kyss uppdaterar dag senare


 
juste kolla vilken underbar brunutan sol?
skit bra testa den ni kommer bli as nöjda :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg man ser dina k*ns hår :o

2010-09-24 @ 19:23:44
Postat av: vart ser man hennes köns hår

är du bklind människa? de e skugga ahahhaah

tror du hon lägegr in bilder om man såg de eller?:S

2010-09-26 @ 21:25:24
URL: http://vart ser man hennes köns hår?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback