day and night

home sweet home, hemma efter en underbar dag i hb med ammi, sitter och tänker hur jag ska göra imorgon
ska jag vara med på idrotten eller inte? ska jag till hallonbergen och häm,ta min väska eller inte?
ska ja dra till skolan ikväll eller inte? haha hur ska jag göra min hjärna är bombad, fick för lite sömn igår icg i förrigår, haha, aja tror jag drar till hallonbergen och hämtar min väska måste fan ha den hela mitt rum e iden, kläder skor haha aallt men men, har faktigst inget o berätta om idag förutom en ful fjortis som lekte bre län va händer, sen ja gick fram o skrek o spotta på henne då börja hon gråta och skrev att hon e skiträdd och allala aja tycker fett synd om henne men hon bad om de, nu ska jag ut en snabbis och snacka med mikkis bye bitches

bilder från igår







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback