ah fast ne

kom precis hem efter ha varit i farsta och sandsborg riktigt roligt faktigst
mötte ebru i skogås som va riktig seg fick sitta och vänta i 20 minuter skojare haha
aja efter de drog vi mot farsta strand och mötte en kille från alby "harun" skit snäll fick 30 spenn för köpa
kebab men ne de fick bli pomfritt:) fick ett samtal oxå som jag har gått runt och varit skit sur över
att en äcklig h**a ringe roch säger att min mamma e hora och äcklig o ful? snälla de är min mamma och jag tycker hon är perfekt  faktigst, skulle kunan dööö för henne, efter allt de säger dom oxå att JAG e hora och snackar skit
och jag som vanligt fiick flipp o satt o skrek att dom ska komma nu nunu t skogås o de men nej dom banga haha
och de roliga e ju att dom går i min skola så vi får se vad som händer imorgor är så fucking taggad
aja nu ringer bäbisen yakomba  godnatt för nu ska ja ta en snabb dusch sen lägga mig oxox


 visste ni att jag ÄÄLSKAR  mörka småbarn SÅ SÖTA kolla på dom :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kan inte du göra ett videoinlägg? :)

2010-09-30 @ 13:23:23
Postat av: Anonym

HAHAHAH

2010-10-02 @ 15:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback