va hände?

kunde inte komma in i blogg.se eller inte bara jag eftersom flera fråga mig om jag vet varför säkert något fel som vanlig, aja kom precis hem efter ha varit i solna med dani och mamma, första gången ja hångde med mamma till jobbet åkta o mötte mamma i solna (hagalund) hitta inte dit  så ringde mamma minnst 30 gånger, " mamma ja e där vart ska ja nu " HAHAH impoort, aja efter de drog mamma hem och jag o dani stanna kvar där till 6 typ
tjockisar som vanligt vi drig till bästa o närmsta pizzerian wäää åt där i allafall sen drog vi till willys och kööpte godis ajajaj känner att jag blir fetare när ja snackar om de hahah nej nu ska jag ta en varm dusch sen lägga mig och prata med mina älsklingar om helgen och fredag? om ni inte visste så ska några uppträda i farsta på fredag
inte kul för dig som missar den för jag som vanligt kommer vara där o släppa låss, haha nej nukände ja mig som en dum och tråkig swidee  haha men bra och veta iallafall kyss bitches, juste har varit sjuk i två månader nu :(
inte roligt har hostat söönder och förkyld wää inte kul :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback