tack mamma



finns bara en person jag litar mest på en jag kan sitta och säga allt till
finns bara en jag älskar mer än mitt liv hur starka ord än jag har sakt till dig,
jag är lyckligast med dig mamma tack för du gav mig liv, du har du aldrig slagit mig eller gett upp
jag vet hur jävla jobbig jag har varit, dagar ja har kommit hem med polis, om mublerat ansikte och massa andra knas men en mamma som dig kan ingen få så är de bara , mamma du ska få se vilket barn du född,
från och med nu ändrar jag allt med  mig själv ska kämpa för dig ska aldrig ge upp för ja e lika stark som dig
jag är din lyckliga dotter lika stark som dig när du ger upp ger jag oxå upp lägg in de på minnet habiibi
om de behövs så krigar jag för dig, om du vill jag köper världen för dig oavsett om de tar tid,
jag ska göra ALLT precis allt för dig mamacita seni seviyorum annecim sen benim icin herseyim sin

håll huvet högt så klarar du allt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback