if you love me

- never take anything for granted

hemma nu från en låång promenad med bästavän den här gången blev allting fel
vi gick ut med hundarna vi gick runt lövhagen och de är bara SKOOG, jag  va skit rädd men eftersoom ha hade hunden med mig så värmde de mig lite men vi går iallafall där man knappt ser något  jah tänder lampan i luren och ser simon 5 cm ifrån mitt ansikte och ba bu? hahah jag dooooooooooog jag skrreek som in i helvete och thekila  hoppa på simon och skällde som fan hahaha seriöst aldrig varit sådär rädd haha sen stog sandra med henke & simon och skratta  hjärndöda :'( kommer aldrig mer gå ut i mörkret ska sova med tänd ljus ha vem vet
not funnym aja ska snart lägga mig för imorgon är de en uuunderbar dag som väntar på mig godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback