home home sweet home

hemma nu efter en döö lång / tråkig torsdag  idag fick vi sluta 20 minuter tidigare eftersom de blev kaoos
så jag drog dirket till min älskling och träffa honom wihoo, aja imorgon är de fredag iallafall och jag är skiiit glad har aldrig varit glader imooorgon blir det nice  skolan och efter de blir de bara roligare saker  ni får inte veta vad för de tar vi på lördag tycker jag de blir spännande, bli inte för nyfikna nu andas mjukt och fint :)
HAHAH hjärndöd ska inte överdriva men sket iallafall i träningen för de regnar och orkar inte frysa och bli blöt i tre timmar känns onödigt när jag är lite förkyld :( aja får gå på tisdag då om jag blir bättre, nu ska jag ut med sandra tror jag och efter ska jag hem och värma mig med en UNDERBAR dusch :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback